ESTI VABARIIGI SUURSAATKONDA WASHINGTONIS ON OODATUD KONSULAARSEKRETÄR
Pakume Sulle huvitavat tööd ja palju suhtlemist Eesti välisesinduses.
Konsulaarsekretäri põhilisteks tööülesanneteks saatkonnas on:
- konsulaarteenuste osutamine, nõustamine konsulaarküsimustes ja konsulaarse asjaajamise korraldamine;
- telefoniteenindus, e-kirjadele vastamine, kirjade ja dokumentide, sh tõendite vormistamine, konsulaarklientide teenindamine, töö asjakohaste registritega;
- esinduse juhi ja asejuhi abistamine esindusülesannete täitmisel, sh kutsete vormistamine;
- saatkonna kohtumiste, ürituste ja vastuvõttude läbiviimise toetamine.
Sobival kandidaadil on:
- vähemalt keskharidus, soovitavalt tegevusvaldkonnaga seotud kutsekeskharidus ja/või bakalaureuse kraad;
- väga hea eesti ja inglise keele oskus;
- arvuti kasutamise oskus (MS Word, Excel, Outlook);
- täpsus ja korrektsus asjaajamises, kohusetundlikkus, koostöövalmidus, õppimisvõime, sõbralikkus ning hea suhtlemisoskus;
- elementaarsete protokolli- ja etiketinõuete tundmine;
- Ameerika Ühendriikide töö- ja elamisluba;
- kasuks tuleb eelnev töökogemus sekretäri või assistendina.
Pakume:
- võimalust kaasa aidata Eesti Vabariigi ja Ameerika Ühendriikide suhete edendamisele saatkonna üldises tegevuses;
- vaheldusrikast täisajaga tööd ja rohkelt suhtlemist;
- tööalast väljaõpet;
- sõbralikku kollektiivi;
- põhipuhkust 28 kalendripäeva aastas.
Töökohale kandideerimiseks palume saata oma CV ja motivatsioonikiri Eesti Vabariigi Suursaatkonda Washingtonis e-posti aadressil [email protected]
Kandideerimise tähtaeg: 01. oktoober 2024.
Tööle asumise eeldatav aeg: niipea kui võimalik.
Töökoha asukoht: 2131 Massachusetts Ave, NW, Washington, DC, 20008.
Töö iseloom eeldab töötamist saatkonnas, kaugtöö ei ole võimalik.
Töösuhe: USA seadustele vastav tööleping.
Tööle asumise tingimuseks on kehtiva USA elamis- ja tööloa olemasolu.
NB! Suursaatkond Washingtonis ei vahenda USAs elamise ja töötamise registreerimisega seonduvaid asjatoimetusi ega kata USAs tööleasumise ja elamisega seotud kulusid.